Verzuim via Youforce app niet beschikbaar

Incident Report for Visma Raet Statuspagina

Resolved

Het issue is zojuist opgelost. de Verzuim optie in de Youforce app is weer operationeel.
Posted Apr 11, 2025 - 10:05 CEST

Identified

De oorzaak is gevonden. Wij werken met de hoogste prioriteit aan de oplossing.
Posted Apr 11, 2025 - 09:24 CEST

Investigating

Op dit moment is de Verzuim optie in de Youforce app niet beschikbaar. Gebruikers krijgen de melding "Toegang geweigerd". We hebben de vermoedelijke oorzaak gevonden. De verwachting is dat de de Verzuim optie rond 10:15 weer beschikbaar is. De verzuim functionaliteiten via Mijn Youforce desktop zijn wel operationeel. Verzuimtaken via de inbox in de Youforce App zijn nog wel beschikbaar.
Posted Apr 11, 2025 - 09:23 CEST
This incident affected: Verzuim (Ziekteregistratie, Toegewezen taken uitvoeren, Medewerker Verzuim Management - Toegang tot eigen re-integratiedossier).