Storing Self Service

Incident Report for Visma Raet Statuspagina

Resolved

Het probleem is verholpen. We zullen de komende periode nog extra alert zijn op deze situatie.
Posted Jun 04, 2025 - 15:16 CEST

Update

We are continuing to monitor for any further issues.
Posted Jun 04, 2025 - 14:30 CEST

Monitoring

Het herstarten van een interne service heeft het probleem verholpen. We zien dat de performance weer normaal is en dat het gebruik toeneemt. We zullen verder onderzoeken en in de tussentijd blijven monitoren.
Posted Jun 04, 2025 - 14:27 CEST

Update

De foutmeldingen bestaan vooral uit traagheid wat eindigt in een 502 of 503 error. We herstarten nu een interne service om te kijken of dit het probleem oplost.
Posted Jun 04, 2025 - 14:12 CEST

Investigating

Op dit moment zien we een storing in Self Service. We onderzoeken dit met hoge prioriteit.
Posted Jun 04, 2025 - 13:49 CEST
This incident affected: Self Service (Self Service).