Self Service

Incident Report for Visma Raet Statuspagina

Resolved

De wachtrij is inmiddels volledig verwerkt. De mails worden weer zonder vertraging verstuurd.
Posted Mar 12, 2025 - 09:18 CET

Monitoring

De release is zonder problemen doorlopen. We zien dat er door de storing wel nog een wachtrij is die langzaamaan wordt weg gewerkt. We verwachten dat dit vanavond allemaal verwerkt zal zijn. We zullen het blijven monitoren.
Posted Mar 11, 2025 - 14:32 CET

Identified

We hebben de oorzaak gevonden en zullen hiervoor een release uitvoeren om 12 uur vanmiddag. Deze kan helaas wel tot gevolg hebben dat de performance van Self Service op dat moment verminderd. We zullen dit nauw in de gaten houden en waar nodig actie ondernemen.
Posted Mar 11, 2025 - 10:22 CET

Investigating

Op het moment zien we dat het versturen van emails vanuit Self Service een grote vertraging heeft van minimaal 2 uur. We werken aan een oplossing.
Posted Mar 11, 2025 - 09:23 CET
This incident affected: Self Service (Self Service).