Storing in synchronisatie mechanisme tussen HR Core Beaufort en de Ziekteverzuim module in de YF App
Incident Report for Visma Raet Statuspagina
Resolved
We hebben vandaag geen duplicaten meer gezien. Mocht je toch nog problemen ervaren, dan ontvangen we graag een aanvraag. Heb je die nog uitstaan, dan kun je deze bijwerken. De verstoring wordt afgesloten.
Posted Dec 03, 2024 - 16:46 CET
Update
We are continuing to monitor for any further issues.
Posted Dec 03, 2024 - 08:26 CET
Monitoring
Het issue is opgelost. Het grootste deel van de dubbele ziekmeldingen is verwijderd en gesynchroniseerd met Beaufort. Een klein aantal specifieke gevallen wordt individueel geanalyseerd en opgelost.
Posted Dec 03, 2024 - 08:25 CET
Investigating
Vanmorgen hebben we tussen ongeveer 9:00 uur en 11:00 uur een storing gehad in het synchronisatie mechanisme tussen HR Core Beaufort en de Ziekteverzuim module in de YF App en desktop waardoor er aan "voorkant" dubbele ziekmeldingen zijn ontstaan. Het gaat om een behoorlijk aantal meldingen van alle klanten die de module gebruiken. We zijn momenteel met een oplossing bezig waarbij we een match maken tussen wat er in HR Core Beaufort staat en wat er aan de voorkant is ingevoerd om deze vervolgens aan elkaar te koppelen. Duplicate meldingen worden daarna verwijderd.
Posted Dec 02, 2024 - 15:46 CET
This incident affected: Youforce App (Verzuim).