Self Service verstoring 'loepje'

Incident Report for Visma Raet Statuspagina

Resolved

De release van gisteravond heeft het probleem opgelost. De melding wordt definitief afgesloten.
Posted Apr 11, 2025 - 09:02 CEST

Update

Ook zien we dat het loepje geen problemen geeft wanneer je eerst naar self service gaat (dus niet vanuit Mijn Youforce naar een proces). Dat kan ook als workaround gebruikt worden.
Posted Apr 10, 2025 - 15:15 CEST

Identified

We hebben het probleem gevonden en werken aan de oplossing. Als workaround voor verlofaanvragen kunnen je gebruik maken van de verlof module in de app.
Posted Apr 10, 2025 - 14:51 CEST

Investigating

Op het moment zien we problemen bij het klikken op het loepje in bijvoorbeeld een verlof aanvraag waar je de verlofsoort kiest. Het lijkt alleen bij eindgebruikers voor te komen. We zijn het probleem aan het onderzoeken.
Posted Apr 10, 2025 - 12:18 CEST
This incident affected: Self Service (Self Service).