Storing Mijn Youforce
Incident Report for Visma Raet Statuspagina
Resolved
Uit onze monitoring van de afgelopen dagen zijn geen issues meer naar voren gekomen. We sluiten hierbij deze melding.
Posted Nov 06, 2024 - 09:45 CET
Update
Op dit moment functioneert Mijn Youforce weer normaal. Voorlopig blijven we monitoren.
Posted Oct 21, 2024 - 13:03 CEST
Update
Helaas zien we dat het issue zich opnieuw voordoet. We werken met hoge prioriteit aan het probleem. Excuus voor het ongemak.
Posted Oct 21, 2024 - 10:35 CEST
Monitoring
Op dit moment functioneert Mijn Youforce weer normaal. Voorlopig blijven we monitoren.
Posted Oct 15, 2024 - 08:38 CEST
Investigating
Helaas zien we dat het issue terug blijft komen. We blijven het onderzoeken. Excuus voor het ongemak.
Posted Oct 14, 2024 - 16:10 CEST
Monitoring
We hebben een het issue gevonden en verholpen. Mijn Youforce is weer bereikbaar. We blijven het issue nog wel monitoren en de oorzaak achterhalen.
Posted Oct 14, 2024 - 15:58 CEST
Investigating
Op het moment zijn er problemen met Mijn Youforce. Je krijgt de melding 'Geen processen beschikbaar'. Dit werkt ook door naar applicaties als je al was ingelogd zoals self service. Hierdoor kunnen autorisaties niet goed berekend worden en ontstaan time out en foutmeldingen. We werken met hoge prioriteit aan het probleem.
Posted Oct 14, 2024 - 15:23 CEST
This incident affected: Mijn Youforce.