Verstoring Mijn Youforce klant specifieke url's
Incident Report for Visma Raet Statuspagina
Resolved
We hebben de bereikbaarheid van klant specifieke url nauw gemonitord en zien dat het issue zich niet meer heeft voorgedaan. Het issue is hiermee verholpen.
Posted Jan 22, 2025 - 11:07 CET
Monitoring
Er is oplossing doorgevoerd en zien we dat klant specifieke url (https://mijn.youforce.com/sso/klant/) weer bereikbaar is. Excuses voor het ongemak.
Posted Jan 10, 2025 - 14:32 CET
Update
Op het moment krijg je een 'Deze pagina werkt momenteel niet' melding wanneer je gaat naar Mijn Youforce gaat via de klant specifieke url (https://mijn.youforce.com/sso/klant/). Inloggen via de pagina https://mijn.youforce.com met gebruikersnaam@klant.nl gaat wel goed.We werken met hoogste prioriteit aan een oplossing.
Posted Jan 10, 2025 - 09:29 CET
Update
Zojuist hebben we de oplossing doorgevoerd en zien we dat klant specifieke url (https://mijn.youforce.com/sso/klant/) weer bereikbaar is. Excuses voor het ongemak.
Posted Jan 09, 2025 - 16:37 CET
Investigating
Op het moment krijg je een 'The page isn’t redirecting properly' melding wanneer je gaat naar Mijn Youforce gaat via de klant specifieke url (https://mijn.youforce.com/sso/klant/). Inloggen via de pagina https://mijn.youforce.com met gebruikersnaam@klant.nl gaat wel goed. We werken met hoogste prioriteit aan een oplossing.
Posted Jan 09, 2025 - 15:42 CET
This incident affected: Mijn Youforce.