Verstoring Mijn Youforce klant specifieke url's
Incident Report for Visma Raet Statuspagina
Monitoring
Er is oplossing doorgevoerd en zien we dat klant specifieke url (https://mijn.youforce.com/sso/klant/) weer bereikbaar is. Excuses voor het ongemak.
Posted Jan 10, 2025 - 14:32 CET
Update
Op het moment krijg je een 'Deze pagina werkt momenteel niet' melding wanneer je gaat naar Mijn Youforce gaat via de klant specifieke url (https://mijn.youforce.com/sso/klant/). Inloggen via de pagina https://mijn.youforce.com met gebruikersnaam@klant.nl gaat wel goed.We werken met hoogste prioriteit aan een oplossing.
Posted Jan 10, 2025 - 09:29 CET
Update
Zojuist hebben we de oplossing doorgevoerd en zien we dat klant specifieke url (https://mijn.youforce.com/sso/klant/) weer bereikbaar is. Excuses voor het ongemak.
Posted Jan 09, 2025 - 16:37 CET
Investigating
Op het moment krijg je een 'The page isn’t redirecting properly' melding wanneer je gaat naar Mijn Youforce gaat via de klant specifieke url (https://mijn.youforce.com/sso/klant/). Inloggen via de pagina https://mijn.youforce.com met gebruikersnaam@klant.nl gaat wel goed. We werken met hoogste prioriteit aan een oplossing.
Posted Jan 09, 2025 - 15:42 CET
This incident affects: Mijn Youforce.