Mijn Youforce niet bereikbaar

Incident Report for Visma Raet Statuspagina

Resolved

De fix is door onze externe dienstverlener in productie genomen waarmee de storing is verholpen.
Mijn Youforce is weer volledig beschikbaar. Dank voor jullie geduld!
Posted May 27, 2025 - 17:17 CEST

Update

We are continuing to investigate this issue.
Posted May 27, 2025 - 17:06 CEST

Update

We are continuing to investigate this issue.
Posted May 27, 2025 - 17:06 CEST

Update

Het probleem is geïdentificeerd en bleek te liggen aan een storing in één van onze externe dienstverleners, namelijk LaunchDarkly. Deze storing is door hen verholpen om 16:38. Sindsdien zien we dat Mijn Youforce geleidelijk weer beschikbaar komt voor alle gebruikers. Bedankt voor jullie geduld!
Posted May 27, 2025 - 16:58 CEST

Investigating

Op dit moment is Mijn Youforce niet bereikbaar. We zijn aan het onderzoeken wat de oorzaak hiervan is.
Excuses voor het ongemak.
Posted May 27, 2025 - 15:42 CEST
This incident affected: Mijn Youforce.