Vertraging in aanmaken van documenten

Incident Report for Visma Raet Statuspagina

Resolved

Gisteren en vandaag hebben we geen wachtrijen meer zien ontstaan. Daarom sluiten we dit probleem af.
Posted Jun 10, 2025 - 15:35 CEST

Monitoring

Het probleem met het aanmaken van de documenten is opgelost. Alle documenten zijn verwerkt. We blijven vandaag nog wel extra monitoren.
Posted Jun 10, 2025 - 08:45 CEST

Update

Hoewel er wel documenten worden verwerkt zien we dat de wachtrij nog niet kleiner wordt. We blijven zoeken naar andere oplossingen maar verwachten ook dat in dit (lange) weekend de wachtrij zal worden ingelopen.
Posted Jun 06, 2025 - 16:20 CEST

Identified

Na onderzoek blijkt dat er vannacht heel veel documenten in de wachtrij zijn gezet. Hierdoor staan andere documenten ook te wachten. we hebben meerdere services opgeschaald maar dit heeft niet het gewenste effect. We blijven monitoring en verwachten dat we langzaam in zullen lopen als er minder verzoeken binnenkomen.
Posted Jun 06, 2025 - 11:43 CEST

Investigating

We zien dat er een vertraging zit op het aanmaken van documenten. We hebben de service opgeschaald en verwachten de wachtrij te verkleinen.
Posted Jun 06, 2025 - 10:03 CEST
This incident affected: Self Service (Self Service).